jag ska flytta !

Jag har oxå bestämt mej, precis som Olivia. Jag ska oxå flytta. Flytta från denna förbannade förort, som jag bott i hela mitt liv. Olivia skrev i ett inlägg " man har inte roligare än man gör sig". De tycker jag är ett rätt bra talesätt egentligen. Man kan ta ett suveränt exempel från igår. Jag, olivia, bianca, sara och erika var ju som sagt ute. Det finns ju absolut ingenting att göra i högdalen överhuvudtaget. Så vi drog till ett ställe där vi visste att en död fågel låg. Sara och Olivia började peta på den med pinnar. Efter de drog vi till ica och trampade på tomater och svampar, som faktiskt var rätt roligt. Kicks var ju inte öppet så sent, så vi gick och luktade på diskmedel inne på ica istället. Ni förstår principen va ?
Skyll inte på att vi inte har nåt liv nu, för de har vi faktiskt. De är absolut inte oss de är fel på, jag menar.. de är väll inte bara vi som har trampat tomater, svampar och luktat diskmedel på ica, eller ?
De är denna jävla förort de är fel på.

Jag och Olivia har if bestämt oss, vi ska flytta hem till Lars Winnerbäck !

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag har oxå tänkt på att jag inte vill bo här i högdalen.. jävla ghetto ! -.-

2010-04-11 @ 12:11:44
URL: http://vvald.blogg.se/
Postat av: andrea

de e ju hur lätt som helst att ta tuben ju?

2010-04-11 @ 16:17:41
URL: http://bergss.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0