godnatt

Har suttit vid datan hela kvällen, känner att ögonen börjar bli vimmelkantiga. Okej nä, men har faktiskt klippt och klistrat på designen till min, erikas, emmas och biancas blogg. Kan definitivt inte säga att designen är fin, men den duger innan nån som är lite bättre på sånt har fixat den. Va har jag gjort mer ? har lyckats hasa mej upp ur sängen och tagit en dusch oxå, känner mej riktigt duktig :)
Ska ta och lyfta på röven ur sängen nu och dra in till vardagsrummet där brosan kollar tv.
Tycker det låter passande att avsluta inlägget med en feeet länk till våran blogg, den hittar ni här.
Pussågodnatt <3


gammal bild.

Kommentarer
Postat av: filippa

sv:

ja jag fixar designer men jag är inte direkt bäst på det.. :p

2010-04-03 @ 00:18:59
URL: http://liippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0