dafm,cq

Sitter hos erika nu, igen, men imorgon så drar jag, erika, hennes pappa å några andra t skansen, å vi ska gå upp vid tio. Satt erika fråga om jag ville sleepa hos henne idag igen, så att jag slipper gå upp typ nio imorgon, niice som fan.
Vi har if vart ute hela kvällen, kom hem för en halvtimme sen. Först träffade vi emma och bianca, sen drog emma hem och vi mötte upp olivia och sara. gick runt lite, blev utslängda från hhallen, aa lite sånt. Efter nån timme så drog bianca oxå hem, så jag erika, olivia och sara gick runt å snacka lite. Trampa på svampar å tomater inne på ica, kulkul. Efter typ nån halvtimme så drog vi alla hem. Eller de va meningen egentligen, men sen satt k-f och sara vid hhallen så vi satt å snacka med dom ett tag innan vi drog hem, riktigt nice asså :)
Shiit är sjukt trött, sov i ca 5 timmar inatt, inte bra.
Men vi ska kolla avatar nu, skriver imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0