23.23

Förlååt för dålig update, men nästan direkt efter att jag skrev inlägget under så skrev emma ett sms t mej, och jag mötte upp henne på min gård. Vi drog och mötte bianca i centrum sen åkte vi t örby där vi drog hem t johan, kulkul :)
Efter de vid 4-halv 5 nåtsånt så drog vi hem, eller jag å emma åkte till henne i farsta, och bianca åkte hem. Vi kom till emma vid typ 5, åt och sen typ drog igen. Hade täning, eller jag var inte med men kollade på.
Efter träningen kollade vi på en match en stund sen drog jag hem, då var klockan runt nio.
Imorgon ska jag upp tidigt, ska möta bianca kl 10 och då drar vi in t slussen och möter upp emma där. Dom ska köpa guldkortet typ sen drar vi till emma där vi oxå ska sova.
Känner för nåt gott, typ chips. Men mår illa och har dessutom borstat tänderna, dum som man är. Är rätt trött, tror jag drar och lägger mej snart, uppdaterar imorgon om jag hinner, puss <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha ojj då :P <3

2010-04-17 @ 17:34:27
URL: http://vvald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0