2010-04-16

Som sagt, hemma idag igen. Vaknde vid tio, satte på datan och här har jag suttit nu i snart en timme.
Vet inte riktigt vad jag annars kan göra, titta på tvn ? de finns säkert inget att titta på. Inte är jag ett dugg hungirg heller, har tappat matlusten totalt dom senaste dagarna, igår t.ex. så åt jag en halv korv och ungefär en tusendel av tallriken med makaroner. Okej nä de sista stämmer inte, men typ en matsked.
Ikväll drar jag if med och tittar på träningen, kulkul. Imorgon så ska jag och bianca sova hos emma, hennes päron ska bort, satt d blir ff, nice.
På söndag så skulle bianca ha nån uppvisning på solflickorna, så jag och emma hänger med å kollar på de.
Men måste få i mej nåt nu, skriver sen <3


älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0