Måndag

Har precis ätit mellis (:
Skolan va ruulig (a) 
Sista lektionen när vi vänta på att få komma in i klassrummet så vare en annan klass som skulle ha it i salen bredvid typ å då vare en kille som typ putta till en annan kille satt den andra killen ramla å slog i en typ järnpinne eller nåt som sticker upp från golvet å den kom på hans knä å man såg typ benet å allt, så jävla skarrit ! :O
Ska snart dra på träning. Fy fan, vi ska typ jogga några km. De e fett tråkgt å bara jogga lixom ? -.-
Träningen börjar kvart i fem å slutar sju å när jag kommer hem måste jag duscha, äta och träna tills ett ptrvo som vi har imorn, jobbigtjobbigt !
Så de här blir nog det ända å det sista inlägget idag.
Lägger in bidlerna från igår oxå (:














bild 1- från "kalset" igår, tårta ?
bild 2- haha, Max åt höger å leo åt vänster.
Bild 3- söötaste Leo ! <3
bild 4- Sofia istan (:
bild 5- Sofia med sina brända mandlar ? (a)
bild 6- jag ? (a)

pussåkram !


Kommentarer
Postat av: Sofia

omg ! titta på mej ?

fetto !!!! ;s

och mina jeans ser helt ? ut och mitt jävla hår xd

2009-09-07 @ 16:00:51
URL: http://vvald.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahah Sofia, neeej (!)

2009-09-08 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0