21.09.2009

Sry, dålig uppdatering men har inte haft tid å orkat blogga.
Igår kväll gick jag, Sofia å Ariana ut. Då träffa vi typ albin, ahmed, max, dennis å typ några till.. Sofia tyckte de va as kul typ men jag å arri frös mest (a)
Skolan har vart as tråkig å har mått illa hela dagen å på so lektionen så somnade jag (aa)
Men erika väckte mej för hon skrek typ nåt till nån haha (:
Vet inte om det är så bra om jag tränar idag eftersom att jag har haft ont i huvet och mått illa hela dagen ( nu oxå ), men vill va med så får se hur jag mår när jag har tränat ett tag /:
Måste fixa mej nu, c ya ;)


Kommentarer
Postat av: ariana

åhh gud va jag frös igår kväll -.- <33

2009-09-21 @ 16:12:46
URL: http://poourr.blogg.se/
Postat av: Anna

aha, jag med :S <3

2009-09-21 @ 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0