läxor

Har precis gjort klart en av läxorna ( satt i typ en timme ! ), De andra gör jag lite senare eller imorgon.
Skolan var ofc som vanligt...  jobbig, tråkig ?
Efter skolan så stannade jag och några till kvar i skolan för att fixa lite inför redovisningen å så, men det vart såklart inte så mycket arbete gjort (a)
Vi stannde till kvart i fyra nånting och sen drog jag, Emma och Erika hem till Erika för vi skulle kolla på en film, som vi aldrig hann klart att titta på, måste se klart den nån dag !
Var tvungen att gå hem till sex för vi skulle äta.
Imorgon har vi orienteringsdag och börjar nio å slutar vid två nånting antar jag, inte så lång dag if ? :)
De ska bli regn imorn, och vi som ska va ute hela dagen, usch !
jaja, liite roligare än att bara har vanliga lektioner if, ellerhur ?

Ha en bra kväll, puss ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0