Haha

Hej jag heter Danne
Jag tror inte på gud, jag tror på Erika
men jag avgudar Markus
Pappa suger på matte. Sara och Anna-Maria kommer bli tillsammans och jag kommer få en kyss av Emelie bw nästa år.

Haris tror på jultomten och Klara-fina kommer bli modell.

Amanda kommer vara med i big brother i framtiden!

Ariana är utseendefixerad och Kalle brukar "glömma" att duscha.

Men Martin gillar att bada naken och Nathan har 3 bröst!

Robbsky kommer bli polis och av misstag döda Sofia men folk bryr sig mer om att Dessan inte kommer till skolan nästa vecka för Peter har kidnappat honom/henne.
Men det gör inte så mycket för Albin är snygg!

Gör så här: Bläddra i din kontakt lista och stanna slumpvis! Lycka till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0