2/10 - 09

Har precis duschat. Träningen gick väll bra, lite trött bara :/
Efter skolan drog if jag hem och åt mellis sen drog jag, Erika och Sofia till skolan igen för att träffa ett par killar. Men två av dom banga, ( chicken ) så de vart bara Danjar :)
Vi gick runt lite å sen drog vi te önske och chilla galet. Men Sofia drog hem efter ett tag å vi gick typ mest runt och snackade å väntade på att Emma skulle komma med bussen (a)
När hon kom så var klockan typ fyra eller nåt ?
Jag drog hem halv fem för att hinna byta om och äta å så innan träningen.
De va min eftermiddag de ;)
Imorn ska jag och Sofia typ dra till stan eller nåt, får se imorgon. Men kommer ta med mej kameran så de blir lite bilder imorn oxå :)
Nu ska jag glo på teven å sen sova, puss på rumpan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0