Svar på frågestunden !

ariana om Test ?:

1,gillar du mej som kompis?:)
2,är jag en bra kompis
3,vem e dina bästa kompisar.

puss på dej*

Svar: 1. Har ju inte känt dej så länge men ja det är klart :)
         2. Haha, ja det är du väl ?
         3. Har många bästa kompisar. De som jag umgås mest med är typ Emma, Bianca, Erika, Sofia, Emelie &
         Anna så de är väl de som är mina bästa kompisar ?


Mistery Man om Test ?:

1. Vad har du på dig just nu?
2. Vet du vad jag heter?
3. Vad heter jag då?
5. Märkte du att jag hoppade över fråga nmr 4.?
6. Förstog du fråga nmr 5.?
7. Är mina frågor cp?
9. Märkte du att jag hoppade över 2 frågr?
10. Vad tyckte du om mina frågor?

//I love you, mistery man.

Svar:   1. Jag har en stor t-shirt och typ shorts (a)
           2. japp de vet jag :)
           3. Anna Elksne 
           5. Nepp, inte förens jag hade läst frågan och tittat om de stämde xd
           6. Haha ja 
           7. Några av dom ? :P 
           9. Haha, nej. Samma svar som på fråga 5. 
           10. Roliga, oseriösa ? haha :P


Felicia om Test ?:

Har du strulat någon gång ?

Svar: Japp.


Anonym
om Test ?:

om du fick välja att åka till italien eller spanien vad skulle det bli?

Svar: Hmm, de va en bra fråga. Spanien tror jag ? :)


Sofia
om Test ?:


Är du kär i ngn ? hihi jag vet men frågar ändå :$
Vet du vad jag kommer tvinga dej att göra i helgen eller nästa fredag ? :p
Älskar du mej ? :'( <33

Svar:  Hahah, Sofia, neej ? :P
          Ja det vet jag, Men du vet redan svarat (a)
          Ja jag älskar dej, du e min bebiis föralltid gumman :)



De va alla frågor, tror jag ? :)






Kommentarer
Postat av: Felicia

Isf vem strula du med :) glömmde fråga

2009-11-07 @ 18:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0