Gårdagen

nu sitter jag å mumsar i mej malaco truly sweet & sour, om nån är intresserad ?:)
Ska berätta om gårdagen nu if..
Vi möttes vid tbanan halv fyra, drog till hötorget å killarna gick te donken å käka (a)
Sen gick vi typ mest runt å så innan filmen börja ?
Hahah killarna va tvugna att gå på toa, så vi fick passa allt som de hade köpt, typ chips å cola.
Och va passar man inte på å göra medans de inte va där ?
Hah jag å Sofia åt fan upp halva deras chips (aa)
Filmen va if as bra :)
När den va slut, runt kvart i åtta eller nåt, så drog vi hem. Å när vi var framme i högdalen så va klockan runt kvart över nio, å alla skulle va hemma tio, så vi skulle dragit te Sofia, men så mötte vi en as trevlig typ full man på vägen. Å jag och Sofia kunde såklart inte mostå att börja snacka med honom. Så vi börja prata med honom om typ livet å allt (aa)
Å han tyckte att jag va skit trevlig ? Vi stog och snacka med han i typ tio min och Martin å Filip drog typ iväg eller nåt, så när vi hade snackat klart med gubben så gick jag, Sofia och Kalle å leta efter dom, men vi hittade dom inte å orkade inte leta så vi drog hem till " var för sej" :)
Sen fick vi reda på att Martin å Filip va på en gård typ nära oss men vi orkade gå ut igen.
De va det. Nu ska jag fortsätta äta godis, å kolla film (:

puss <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag saknar gubben micke :'(

2009-11-14 @ 15:48:16
URL: http://vvald.blogg.se/
Postat av: matilda

Aah, nu har jag sett den, jag älskade den men den var så tragisk haha :P grät faktiskt också :O

2009-11-15 @ 18:31:46
URL: http://ttildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0