:D

Har precis gjort klart en läxa. Man skulle skriva en saga typ. Jag läste upp den för mamma och hon tyckte att den var fett bra ? :S
Tycker synd om Erika, hon är typ i skavsta (stavning?) för att hämta hennes syrra som kommer hem från London idag, men de hade tagit fel på tider så de har väntat på flyget i typ flera timmar och den landar 21.20 tror jag de va ? Så de kommer typ vara hemma vid halv tolv ? :/
Men if, skulle egentligen berätta om igår (a)
Jag, Sofia drog ut med Martin, Kalle, Jeppe och Filip. Vi drog till centrum och jespher gick in på konsum och handlade plastfolie för att han och filip skulle linda in martin med det på en stolpe mitt i centum ?
Fast sen så drog de in Sofia mot Martin så att Sofia oxå blev inlindad. Hahah fy fan va det såg roligt ut å jag garva as mycke (a)
Sen så kom de if loss och jag kramade om Sofia för hon fick typ lite panik för att de inte kom ut ur allt plast. Då lindade de in mej, Sofia och Martin igen? Haha helvete va roligt de va (aa)

Imorgon har vi simning kl åtta så jag måste packa bikini å sånt nu
De är förresten elvaårs gräns på 2012, kolla på sf.se :P

 

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0