ont !

Kom hem från träningen typ för en stund sen (?)

Är så jääävla trött nu asso.. :O

Hade redan fett ont i benen sen brännbollstuneringen i skolan igår å då kan man jö gissa hur jävla fucking ont jag har nu (a)

Har typ precis ätit, öh.. vad vare jag åt :O

juste, xd typ makaroner med köttisbullar ! (a)

De va väll okej (:

På fredag ska typ skolpoliserna på en (skolpolis)gala..

De kommer typ va kändisar där lr nåt (?)

Ajaa, inte för att jag tror de kommer va så jäävla kul men vi slipper if skolan ! :D

å sen typ den 17/5 ska skolpoliserna till grönan.. kommer bli så jääävla fucking rooligt asso ! :O (:

Typ läängtar (a)

Sen om ett par veckor typ (?) äre äntligen dags för skolresan :D

Vi ska typ till boda borg eller nåt..

Ska också bli skööjj :)

I helgen ska typ jag sova hos emelie, (hela helgen (a) )

ska bli kuligt :D

Mina päron ska typ till landet å lixom har vart där två helger i rad nu..

Pallar fan nt en till helg -.-



 

Ojj vad mycket "typ" jag har skrivit de här inlägget ?
10 stycken :O
11 om man räknar med den som jag skrev för att visa :P


Har typ inge å skriva son ni kanske märkt ?
så gör de här ist ;)  :



VÄLJ EN VÄN!

Skriv ner vilken vän du valde: Emelie Dalvjer
Du ska svara helt ärlig när du svarar på dom här frågorna.


När träffades ni sist? typ halv sex nån gång.. efter träningen xd
Har ni många minnen ihop?  massor, dom bäästa ;)
Litar du på henne/honom?  alltid
Hur länge har ni känt varandra? öh, sen sexårs (:
Hur ofta träffas ni? typ varje dag (a)
Har ni varit utomlands tsm? nepp
Har du sett honom/henne gråta? japp :´(
Har du sett han/hon vara riktigt arg? vet nt, typ nån gång (:  
Vad skulle du göra om denna personen dog? pallar fan inte ens tänka tanken....
Har du sagt "jag älskar dig" till denna person? de klart, (a)
Brukar ni skratta tsm? sejj nån gång då vi inte skrattat (:
Är du redo att offra ditt liv för denna personen? gör allt för emelie..
Har du varit avundsjuk på denna personen?  aa, typ när vi va små :P  
Vad skulle du gjort utan henne/honom?  skulle inte vetat att hon fanns så lixom (?)
Kan du tänka dig ett liv utan denna person?  nej föör fan, : /
Bråkar ni ofta? ibland..  de gör väll alla ?
Vet du mycket om henne/honom? japps ; )   lr ? (a)
Är han/hon din bästavän? aa :$
Går ni i samma skola och bor i närheten av varann? Aaa (:
Ångrar du att du lärde känna personen? lääs igenom frågerna så har ni svaret ; )
Har ni framtidsplaner tillsammans? haha, emelie du vet vad vi har snackat om (a)

det var allt ; )
bloggar kanske imorn..  vi får se, puss / Anna





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0