Sofia gästbloggar ! :)

hej alla annas läsare ! hoppas du läser denna finfina blogg för det gör jag :D men iaf nu ska jag inte snacka om det utan hur jag och anna träffades :
för ungefär tre år sedan tror jag så började jag och min kompis nathalie i ett innebandy lag (högdalens hais f96 ) den första träningen då jag och nathalie var där och skulle provspela så var jag först där för nathalie kom lite senare, men iaf när jag gick in i den stora hallen där de andra tjejerna satt (en av dom var anna) så var jag lite nervös , inte bara för att jag hade börjat i ett nytt lag med personer som jag inte kände utan att i ringen satt ju anna och hennes kompis sikhirija (stavning?)  och då kom jag och tänkte på att jag och anna bor ju på samma gård och hade sett varandra fleeera gånger tidigare utan att prata med varann, en iaf så kom jag och tänkte på när jag och min kompis hade vart ute på gården och lekt som man gjorde när man var en liten snorungex) och då satt anna och sikhirija där och typ målade eller vad de gjorde och då gick min kompis fram och typ börja kaxa med dem eller nåt ? och ja då skämdes jag typ ? men iaf jag och nathalie började iaf i laget och anna slutade typ och sen börja hon igen osv ! sen nån gång i oktober eller vad det var så började anna igen då. och sen på en tisdags tränng så höll jag på med och bygga serjen med några och då kom plötsligt anna fram till mig och frågade - ska vi gå hem med varann idag efter träningen ? och då sa jag självklart JA ! :) , för förut hade vi gått olika vägar och mötts på platsen då de två vägarna möts och typ ignonera varann ? men iaf så gick vi hem med varann och gjorde det några träninger efter och så bestämde vi en dag att vi skulle träffas och göra nåt så vi gjorde något en söndag i november nån gång 2008 som jag aldrig kommer glömma... snacka om  att vi flummade och åt lussebullar som växte i buskarna haha :D kmr du ihåg ? det var då jag insåg att du var en äkta vän och såklart  så blev vi bästa vänner och är det än idag och kmr vara det förevigt right ? så det var berättelsen om hur jag och anna träffades haha,
men kom ihåg anna, jag älskar dig mer än du vet ! <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0