Snabbt inlägg

Det blir ett snabbt inlägg för jag har typ skit många läxor å skulle egentligtn bara kolla ett mejl från laget (a)

Idag efter skolan (slutade tre -.- ) så gick jag å dessen till henne å hämta hennes lånekort sen stack vi å låna böcker till ett arbete i skolan :S
De va jö verkligen skiit roligt ; )
Sen skulle vi dragit till mejj å ätit mellis men kom på att jag hade nycklarna i jackan å den hade jag lämnat kvar hos dessen ( så dum som man e (a)  ) så vi stack till henne å åt ist,
Sen typ gick vi ut igen å hade typ skiit kuuligt (:
Vi gick å köpte äpplen å slängde ett av dom på en stenvägg hah :D 
Sen gick vi in i tupphuset å ristade in våra peanamn på en dörr (?) 
hade lite trååk de ve df =) 
Sen gick jag hem till mej å Dessan till henne, vi skulle äta -.-


Har märkt att jag börjat bråka vääldigt mycket med en person..
Mår fucking skit över det :(
Även om vi bråkar ska du fan veta att du är å kommer alltid vara den som betyder mest,
du vet vem du e.... 


Aja, hinner inte skriva mer nu, puss / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0