Klassresan

Okej, Torsadagen börja med att jag vakna fett tidigt, typ vid sex nånting, kunde inte sova :S

Åt frukost å packade klart, sen drog jag å mötte klassen vid simhallen.. 
Jag, Emma, Kf å Kalle åkte i en bil.. (vi fick inte bestämma grupperna i bilen, men min grupp va if okej (:   )
De tog typ en timme å åka,
när vi var framme började vi med banorna,
De är olika rum man går in i å om man har klarat ett rum går man vidare till nästa osv till man kommer till sista rummet å om man klarat det får man en stämpel..
Man fick välja grupperna till banorna å jag, Emma, Bianca å Emelie va i samma..
Vi var också först på saltotrampolinen ( man stuttsar stuttsmatta    ( stavning ? :O ) med typ rep så man kommer längre upp när man hoppar )  de va kuul ! höhö
Sen åt vi tacos sen fortsatte vi med banorna.. 
Sen gjorde vi typ olika grenar ute, åtta grenar vare typ..  Sen åt vi igen, kycklingklubbor med pommes..  men tog nästan inge, var as mätt :O
Sen efter det så fortsatte vi med banorna igen sen typ skulle vi byta grupper ( föräldrarna hade bestämt  nya ) för vi skulle köra en tävling,   den bruppen som klarade flest banor på en timme får ett pris..
Jag hamna i samma grupp som Måns, Evelina å Filip..  
Vi klara tio rum å vann tävlingen (a)
Sen åkte vi till vandrarhemmet å lämna all packning sen drog vi å bada, det var AS kallt i vattnet !
Sen åkte vi hem å åt godis å kolla på film, men vi palla inte kolla klart så vissa drog in i killarnas rum å körde klädpoker, jag palla inte va med så jag titta på (a)
Sen efter det drog tjejerna in till sej å typ flumma å sånt..  
Sen va vi tvugna att sova ty kl två nånting..

När vi väcktes kl sju dan därpå skulle vi städa rummen å så sen dra tillbaka till banorna, Vi åt frukost sen åkte vi bil för att åka bananbåt å gå spökvinden.. ( pökvinden som Sara sa, hah (a)  )
Vi gick först spökvinden som var otroligt jävla läskigt.. man gick med gruppen man kört tävling med dan innan..
De va så jääävla läskigt för typ de ramla saker som jände på väggen typ flera meter från där man va (men de va ju fejjkat med ändå ) Jag palla inte va kvar där uppe så jag gick ner, haha (a)
Innan alla gick spökvinden så berättade en kille som typ jobba på bodaborg aen hirtoria om typ huset å så..
Sen efteråt sa erikas pappa att typ huset har vart med i  De okända lr va det heter på teven..
Asso typ att de var "hemsökt" på riktigt :O
Fan va jag blev rädd då :/
Efter att alla gått spökviden så åkte vi bananbåt ( de är typ en sån där båt som sitter fast i ett snöre med en annan bår så typ åker man )  de va så JÄÄÄÄVLA fucking roligt så de e nt sant..  :O
Men de va as kallt :/
På slutet ramla Erika å Linus av för typ han som körde bromsade in när vi höll händerna i luften sen gasa han på igen så typ bananbåten flööög, tyckte synd om Erika :(
Men de såg skit kul ut (a) sry :/ :(
Sen när alla tre gupper åkt (man kunde åka tio per gång så de vart tre grupper) så bastade vi sen åt vi hamburgare.. eller juuste, vi åt hamburgare innan vi åkte bananbåt sen fikade vi efteråt (a)
Efter vi fikat så åkte vi hem :(
Jag, Kalle, Emma å Kf var as trötta å halvsom typ hela vägen hem..
När jag kom hem så va jag så jävla trött att jag la mej i sängen å somnade (a)
Vaknba efter typ nån timme å duscha sen gick jag å la mej igen..

här kommer bilder:


Min grupp när vi skulle åka bananbåt, jag sitter bakom justyna som har röd flytväst (:


Jag typ garva :O


Bianca i ett av rummen på banorna,

Emelie på saltotrmpolinen, hon var räädd :P <3



Bild på klassen när vi badade på kvällen, Jag å erika är dom som står längst ut på bryggan, erika tittar på min rygg (?) <3

Klassen, <3



Vi försökte få upp Erika ur vattnet, <3


Här sov tjejerna, skulle sovit högst upp där den rosa jackan hänger men jag palla inte för de va jävligt varmt så vi bar in en säng typ så jag låg bredvig emelie längst ner, man ser min svarta sovsäck (a)


Tog bilderna från emelies blogg, hoppas de va okej /:

Måste dra, ska baka med farsan ? -.-
Puss / Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

anna såklart det var okej, tänk om typ vi säger att det bara var jag som tog å så tillåter inte jag att andra använder mina bilder, haha vilken mardröm ! :O (h)

2009-05-26 @ 18:57:18
Postat av: Anonym

anna såklart det var okej, tänk om typ vi säger att det bara var jag som tog å så tillåter inte jag att andra använder mina bilder, haha vilken mardröm ! :O (h)

2009-05-26 @ 18:57:30
Postat av: Anna.s

hah, tack :) <3

2009-05-26 @ 20:00:03
URL: http://annaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0