fotboll ! (a)

Har precis vart ute med Sofija, hah..
Vi spela fotboll..    de va fett kuul ! xd
Men hon skulle hem å äta så aa, nu sitter jag här (:

När jag å Emelie skulle ut å köra fotboll förrut så typ pallade vi nt satt vi höll typ på med två stora gula bollar..
de va as roliga.. vi ramlade typ hela tiden å båda fick värsta gräsfläckarna på sina jeans (a)
Men de gick  bort på min if så de gjorde inge :)
men if..    När vi höll på med dom så kom de typ två killar från fyran som typ vill eha dom å vi ville också ha dom så vi typ skojj bråka eller dom försökte typ jaga oss å ta dom å aa..    xd
dom ba:
- de är ingen idé att vi jagar dom, de är så gamla å snabba !
Vi ba:
- Tack :D

Hah, men sen kom typ fura killar till å då pallade vi nt mer å jag var tvungen att gå hem å äta.. -.-

Egentligen så skulla Emelie å ja till stan imorn med de gick typ nt för henne eller hon nåt, vet nt.. 
Men vi ska typ göra nåt annat ist ( :


Ska dra ut med Sofia igen, skriver kanske sen eller imorn typ..
Puss  / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0