(:

Nu är jag hemma igen då (:
Lika sköönt som vanligt ;)

På landet solade jag typ hela tiden som jag hade bestämt..  (:
Problemet nu är att jag är helt röd i nyllet, på bröstet å på armarna  -.-
Det svider som faan :O
så bli nt rädd om ni ser en gående tomat, de e bara jaag xd

När jag kom hem idag duschade jag sen gick jag ut med emelie bäästuus :D
Har saknat henne som faan..   :´(
Emelie har typ vart på kryssnins med Dessan från igår till idag.. 
Jag vet inte riktigt vad hon hade druckigt men hon var if jääävligt flumm ute (?)
haha, emelie då :P

Imorgon ska jag typ vara med Emelie igen :P

Är feftt trött (?) :S
Ska ta ett äpple å glo på tven, sooftish !
puss å kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0