bloggnöörd ! xd

Har ni märkt att ja e en bloggnöööörd ?
De har jag xd

Nu sitter jah  hemma if (;
Har egentligen inte så mycke å skriva.. 
mååste komma på nåt :D


juuste, va med Erika å Bianca i typ Lördags..
Vi hade fett kuul (a) '
Vi drog typ till bandhagensskola å höll på med typ en grejj där som ser ut som en stor dildo (? )
eller en banan (a)

Haha, jag å Erika typ skulle åka ner för den tsm.. Jag åkte typ först å Erika bakom..
När vi kommit till mitten typ flög hon över mejj lr nåt.. så vi ramlade å jag fick as ont i knät (a)
Fy faan va vi garvade :D
Sen typ när vi låg i sanden å garva så råka jag typ dra i Biancas ben satt hon också ramlade..  över mejj :)

Men bianca var så duktig å filmade allt, vi kollade vi videon på gympan idag.. fan va vi garva asso..  :P 
 
Sen typ när vi hade åkt klart på "bananen" så åkte typ en störd kille förbi å typ lipade åt oss..   han hade en grönblå tunga ? (a)

aja, ska typ fixa grejjer till föräldrarmatchen imorn..   kommer typ inte hinna blogga :/
Har läxor också -.-  

Puss å kram / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0