-

Har precis duschat,
Har inge å göra, skulle ju gjort nåt med emelie med hon somnade kl sju igår :O
Så hon svarade inte på mina sms.. 
Får se vad jag hittar på, måste ut if..   

Imorn äre grönan ! :D
Fan va kuul de ska bli (:
Hah, typ alla ska kuta direkt till Insane (a)

Igår när jag hände med Sofia ut för hon skulle köpa cola å typ godis eller nåt så typ på vägen hem finns de typ buskar nära oss å de är as roligt å slänga sej i dom.. Jag kom på att vi hade gjort de i vintras när vi stod vid buskarna å då så sa typ Sofia att jag skulle göra det igen (eller så vare jag som bara gjorde de) aa if, jag typ slängde mej i buskarna, jag tänkte inte på att marken var jääävligt hård så jag tog typ världens fart å slängde mej i buskarna å fick jävligt ont i rööven ! :D 
 
De blev som värsta kojjan (a) Men när jag va i buksanra så kom de nån förbi å typ tittade på mej, piinsamt :/
Sen typ kändes de som att de skulle komma råtter för Sofia hade typ sett en råtta där för ett tag sen..  Så jag gick upp (a)


Här e en bild Sofia tog: 


fuuul !



Kommer typ inte hinna skriva imorn , kanske på Månda, får se ..
puss / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0