-

Sitter hos Emelie,  med emelie å erika (:  (www.eeerraas.blogg.se)  å (www.edalbjer.blogg.se)  (a)

hade lite tråkigt (?)               






Hah, jaag å Emelie är gifta nu ! :D
Bröllopsresa till Liseberg i sommar ! (a) <33

neeeej, fick just reda på att Emelie är gravid med Bianca :´(
Mitt hjärta är krossat :(


aapprroooopå (stavning ? ) gravid..     Idag fick klassen reda på att Håkan (våran lärare) ska på ultraljud nästa vecka på onsdag.. .  han ska bli pappa igen ;)
Han lät glaad :P

aaajjjjjj, har skiiiitont i näsan.. 
För igår när jag typ var utanför min port å Sofia utanför sin ( vi hade vart ute ) så tittade jag på henne medan jag gick frammåt å gick RAKT in i ett gammalt sopphus typ (?)
faan asso vad ont de gör :´(


haha, jag å Emelie ringde till Samuel efter skolan..   Vi hade skiiita kul (:
Sen när vi lagt på efter typ en lååång stund så ringde Mido ( en kille (?)  )
Jag palla inte snacka så de fick Emelie göra (a)
Hon lärde honom att snacka Stockholmska :P
Han snackar Göteborska.. 
hah, De gick typ bra ??

neeeejjj, Eika kollar på min mobil ! :O
neee nu jääävlaaar :D

Yeeeeeeeeeeeeesss, på Söndag äre grönan ! (: Mååste bara åka Insane :O




Ajja, har skrivit mycke nu (:
pussar / Anna


Kommentarer
Postat av: sofia

haha, du går alltid inn i saker när vi är med varann ! din lilla klant-stubbe :p<3

2009-05-11 @ 16:36:13
URL: http://vvald.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, aa.. -.-

hur jävla klantig får men va (?) -.- <3

2009-05-11 @ 18:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0