sista inlägget

Snaaaaaabbt inlägg..    (:
Är hos emelie nu..
Egentligen så skulle jag bara skriva ett inlägg medan emelie sminka sej men så påstod hon att hon hade hicka.. 
Men jag har minnsan inte hört henne hicka inte..    emelie ljuger !!  :O  höhö <33

hjäääälp.. vi ska åka om en timme typ..  åå jag måste ta åksjuktabletter ! :O -.-

ni får ursäkta.. men tyvääärr..  Jag måste gå nu (;
vet att ni kommer sakna mej men ta de lugnt.. jag kommer tbx ! (a)




haaaaha, efter skolavsslutningen satt jag fastspikad vid datorn å emelie  hade kameran i högsta hugg  (a)


hjäääääääääälp, Emeliem berätta nyss att vi kanske kommer se JÄTTEstora oranga kor i dalarna (?)
De har typ mega lång päls enligt Emelie : /

aja, pussar / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0