jävla piss väder !

kolla precis ut, fan va trisst väder..  kan de inte bara sluta regna (?)

Idag i skolan har vi typ städat på alla lektinoer.. 
Igårt var det sista lektionen med Lina ( so/no vikarien ) å Håkan, det kändes...
De är två hela dagar kvar med klassen, fy faan asso !
kommer sakna alla nåt OTRILIGT !
Tur att de flesta kommer hamna i samma klass if..
Men tror inte de kommer kännas på samma sätt liksom som en "klass" efter sommarn..
aja, livet går vidare.. man kan ju däppa för de ?


Vi hade musik, slöjd å elvens val för sista gången också..
På musiken skulle vi redovisat.. men ingen harde typ papper satt vi satt typ bara å gjode ingenting (?)
PÅ elevens val kollade vi på Mamma Mia..    Har sett den typ tuusen gånger redan -.-
Jag å Sara kunde typ alla låter å sjöng hahaa,
Sen typ så slog Sara i huvet i golvet å blev helt weard, hon börja garva som faan, hah ? <3

Imorn börjar vi 08.30 ist för 08.10..    vi ska mötas vid simhallen, typ bada i två timmar sen dra till skolan å äta..  sen typ kolla på film i klassrummet å "fika" ? (:
Killarna kommer typ ta med en massa jävla zompies (stavning ?  ) filmer.. å vi tjejer har inga som killarna vill se å några tjejer vill typ se på killarnas filmer sat t vi ska typ glo på en jävla zombies film i en å en halv timme ! -.-

Efter skolan imorn ska jag typ till fritids å äta rabarberpaj, gottish !
Sen dra hem å packa för att jag ska sova hos Sofia..  mina päron ska på nån jävla kusinträff lr nåt (?)
Sen ska vi dra till farsta för att äta på donken  ! :D
ska bli kuligt ! (:
Hennes pappa ska typ på kryssning så vi kommer ha hela lägenheten för oss själva typ ?
Hahah, kommer tvinga Sofia å va uppe mega länge (a)
om jag orkar..    (a)

Nu blire pea mm, pussar / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0