sol !

Första dan på lääänge med sol ! :O




Nu sitter jag hos Erika å ska sova här (: <3
Vi va hos mej å tog bilder med min kamera för ett tag sen...  (a)
så titta  njut ;) :






















bild 1:  en bild jag tog imorse (a)
bild 2:  fuuuula jag !
bild 3:  höhö, erika å jag <33
bild 4:  kraaaam !
bild 5:  kram igen ;)
bild 6:  vi hade lite kuul ! (a)
bild 7:  MIn älskade tröja ! ^^
bild 8:  erika sööötis ! :) <3
bild 9:  MIn outfit idag (:
bild 10: slängde in en gammal bild från i våras på landet när jag nädå höll på (:

Nu blire bilder på Erikas blogg också.. besöööööök ( www.eeerraas.blogg.se ) !

GLÖM INTE ATT FRÅGESTUNDEN ÄR SLUT IMORGON !
SKRIIIIIIV ! 

Ha en bra kväll (:  pussar / Anna

Kommentarer
Postat av: .

asså tjejen du e me är FETT wannabe ! ;)

2009-06-26 @ 21:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0