sista inlägget..

De här blir det sista inlägget på nån vecka.

Jag vaknade runt elva pga av att brorsan väckte mej -.-
Vet inte varför han gjorde det ? :O
Orkar inte fråga heller (a)

Vi drar till landet vid två å så ska vi till farsta på vägen..   :D
me like it.. (a)

Kmmer sola å bada as mycket ! (:
vi ska ju få gäster som jag redan skrivit ( tror jag ) å vi ska typ bada bastu å massa annat skiit.. ska bli kuuligt :)
tog med mej joggingskor å så.. ska jogga idag å sen nån annan dag också (:

Kommer sakna alla as mycke..
Emma, Bianca, Eirka å Emelie, älskar er ! <3

Om du läser det här Erika så kan du väll skriva ett inlägg nån dag så bloggen inte står helt tom i.. ? <3

pussar / Anna


Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

kul att du tycker det, men jag tror att bloggen blir kvar :)

2009-06-25 @ 21:54:34
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0