:S

Vilken knäpp dag de har varit idag ! :D

För typ jag har känt mej ledsen å glad typ på samma gång..  

De va riktigt sorgligt på sista lektionen med Lena.. 
Vi fick typ glass å sen snacka hon mm..

Jag sväär, ja kommer gråta på skolavslutningen..  veeet, anna goes mega tööönt !(a)

Men efter skolan när jag var med Erika så vart ja typ skiit glad, fråga mejj inte vf.. (?)
Man blir bara så glad när man e med henne :D *smajjjl* 

På fredag ska typ klassen ha avslutning eller nåt å vi skulle typ först dragit till Älvsjö badet.. fast de ska typ fucking regna så Håkan kom på den fantastiska idén att dra till eriksdalsbadet ist..  men när han ringd  e vare fullbokat med klasser -.-
Så de blir högdalenssimhall ist..   sen efter de film å så i klassrummet..  bättre än ingenting if,

Igår typ efter skolan drog jag, Emma, Bianca, Erika, Kf, Sara, Anna, Nadja å Andrea till Älvsjöbadet å bada (:
De va as kul i början med sen typ såg kf sin förra kille typ å han såg henne.. han typ bad henne komma ( han hade typ fyra kompisar med sej ) å hon ville inte gå dit själv så jag hängde med.. När vi kom dit så typ sa dom att kf var ful å sen spotta dom henne på ryggen, fy faaaan va äckligt å omoget gjort av dom asso.. 
De kom typ värsta loskan på min handuk med men lixom brydda mej inte så mycke om handuken direkt då.. Jag , kf å typ Sara daaaampa som fan på killarna å kf blev typ ledsen å ville att vi skulle hämta danne ( han var också där med ett par kompisar )..  när jag kom tillbax hade kfs kompisar också kommit dit å de blev typ värsta bråket..
Men dom var så jäävla fega å typ drog så de gjorde vi också,
Jävla idioter asso, !

haha, jag å typ nån mer (kommer inte ihåg vem) såg några som typ hade lite "skönt" på stranden.. ?
En kille va typ kåt å la sej på en tjej å tog henne under bikinin å gjorde värsta "knull"rycken..
Riktigt trevligt att göra så bland massa folk, ännu fler idioter, jiippiii ! ?

Aja, kom hem till halv sju, åt mat å drog ut med Sofia..   Vi körde fotboll, snacka om proffs vi e asso, en jävla kärring på gården typ börja dampa på oss :O
ännu en idiot !

aja, pallar inte skriva om fler idioter nu..
slänger in lite bilder ist













bild 1: öh, va på lagerhaos (stavning ? ) med Sofia, där kan allt hända ;)
bild 2 : Erika å jag, älskar dej bäästuuus föralltid ! <3
bild 3 : Jag är inte bra på å klättra :/

Måste gå, C ya  / Anna


Kommentarer
Postat av: din bästavän <3

älskar dej också anna :) <3

2009-06-02 @ 19:38:36
Postat av: Anna.s

(a) <33

2009-06-04 @ 18:29:09
URL: http://annaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0