Hemma igen (:

Heej alla  !

Kom hem vid sex nån gång.. var AS trött men jogga ändå för de har jag nt gjort på tre dar nu..  : /
Har inte så stor lust att blogga just nu men de kommer antagligen ett inlägg imorn om allt i Dalarna.. (:

jag har vart i dalarna en gång tidigare.. när jag var på kollo för måånga år sen..
Men jag kom absolut inte ihåg hur fint de va där ? :O
De kommer massa bilder nån dag men inte på ett tag för imorn ska jag till eriksdalbadet med Erika, Emma å Bianca å på tisdag å onsdag ska det bli så fint väder så då blir det inte så mycket data å på torsdag drar jag till landet för på fredagen ska vi få gäster från Göteborg..  Å jag har ingen aning om när vi kommer hem igen..
Typ efter nån vecka eller nåt för att tvätta å så..  ? : /
hängde ni me där ? (a) 

Men som sagt, bloggar säkert imorn satt..
pussåkram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0