!

Morsan värckte mej halv sju ! -.- :O

Jag vart as sur för jag var så jävla trött !
Somna lixom sent igår pga min fucking snuva !

If, bussresan till Eskilstuna tyo typ en å en halv timme...
När vi var framme fick vi vänta i en timme på att komma in plus typ en kvart när vi kommit in för de skulle fixa åkband ?

Sen drog jag, Erika, Wille, Viktor å Linus runt å titta på tigrarna, lejonen, vildhundar, apor, spindlar, skölpaddor, lemurer mm...
Haha, vi hade as roligt !

Efter en timme typ va vi så jävla hungriga så vi stack för att äta. Första stället var man tvugna att boka bord på (?).. Så vi drog till Yummie eller vare nu hette..
Där fick vi vänta i drygt 50 min.. För den restaurangen (stavning ? ) låg vid alla attraktioner (stavning ? ) å de öppna inte fören tolv så de gälde OFC den restaurengen också ?? !

När den väl öppna beställde alla "yummiemenyn" som bestod av en 113 g med pommes å mellan dricka, förutom Viktor som tog chicken bits menyn typ ?
Jag tyckte synd om han..  För de va VÄRLDENS godaste hamburgare å pommes där..
Fy fan asso..   !

Efter vi ätit så drog vi å åkte vikingagungan typ, den va inte lika stor som den som va på grönan va men den va as ruulig if ! (a)
Sen åkte vi nån wierd snurrsak..  den ägde !
Sen körde vi rediobilar å lite annat..
Sen blev båda Wille å ja illamående satt vi vilade en stund. Då passade Erika, Viktor å Linus på å köte glass å slach (stavning ? )
Efter en stund åkte vi lite annat igen sen typ vare Mellis..  Pannkakor.. men jag åt typ inge för jag var så jäävla mätt..
Efter de körde vi lite chokladhjul mm..  De gick såklart  åt helvete ?

Efter de ville jag å erika åka snurrsaken igen men de ville inte de andra killarna men  så träffa vi Martin å Måns ( de hängde också med till eskilstuna ) satt vi åkte med dom.. eller dom åkte i en surrsakm å vi i en annan (a)
De snurrade tjugo varm å jag ock erika 38 typ..  fy faaaan va ruulig den va asso ! (a)
Efter de lurade Måns å Martin med oss till värsta barnsaken ( snurrande tefattet typ )..  när vi skulle åka den sa martin till han som tog hand om knapparna å de att han skulle göra så mycke fart åch snurr som möjligt på den för de va ingen annan som skulle åka den satt..
Fy faaaan va snurigt allt blev.. jag ock erika höll på å dö efteråt..   bläää !
Efteer de åkte vi hemmåt..
På hemvägen vare filmtajm på bussen men 1. jag så ingenting..  2. Man hörde inte vad de sa på filmen.. 3. filem sög ändå satt..
Erika mådde illa typ hela vägen å var suuur så jag hade kuul med killarna ist (:
När jah kom hem gjorde jag smoothie (stavning ? )..  Tog jordgubabr å jorgubsfil typ..    fy fan va göött de va !
Efter de duschade jag å nu sitter jag här  (:


Juste, Nu äre bestämt..  De blir dalarna med Emelie på Torsdag å vi åker troligen hem på söndan annars på onsdan..
Vi kommer ha så jävla kul ! :D <3

här kommer lite bilder..  de kommer fler men inte idag..


Vildhundarna, de såd så äckliga ut..


Skarriga ödlor :S


Vildhundarna igen..   (a)

De här bilderna är inte från min kamera utan från erikas mob..  jag tog aldrig med mej kameran.. : /
De vart bara tre bilder men de kommer fler men inte nu..

Ska ta å skriva ett inlägg i Sofias blogg också.. hennes blogg kommer stå tom ett tag framöver för hon har dragit till landet å kommer inte hem fören efter midsommer typ då hon ska på kollo..
Hinenr inte skriva i den nu, de får bli imorn eller i övermorgon..

Måste dra, pussar / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0