!

Just nu är jag jäävligt sur..
De är typ glapp där man stoppar in hörlurarna på mobilen så ja kan inte lyssna på musik från hörlurarna..  fitta !
Vi ska typ lämna in mobilen på lagning efter sommarn enligt mamma men hon vet inte hur man gör typ (?)
Den ska fan lagas if, annars vette fan va jag gör ? -.-

Idag ska jag göra nåt med Emelie..
Vi sa igår att vi skulle bada i simhallen men de å så jävla tråkigt så då kom hon med förslaget att dra till älvsjöbadet ast om de blire fint väder å de ser ju lovande ut när man tittar ut ni if satt ?
Men hon har inte vaknat än  men vi får se senare..  

Imorgon så ska min klass möta lärarna på brännboll i skolan..   Inga sexor har typ vunnit mot dom, Vi måste fan vinna iår (a)
Treorna ska typ möta lärarna på fotboll också..   Danne å Marcus ska va domare typ, de ska börja i fotbollsklassen i sjuan satt håkan fixade satt de ska få va domare imorn..   haha najjs ;)

Ska försöka gå ut på ballkongen å få lite färg..    om de inte e för kallt ?

Någon som vet nåt "botemedel" för ISkalla händer ?  :O
Jag har jääämt kalla händer å när jag typ tar i nån så börjar den personen skrika för att jag e så kall..
Fucking jobbigt ! -.-

nej nu blire pea ! C ya / A

Kommentarer
Postat av: Linnea

Får alltid glapp i mobilen, bara att köpa nya hörlurar!

2009-06-09 @ 15:04:06
URL: http://lillonea.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej men jag har typ tappat min mobil as mycke så de e glapp där man stoppar in själva hörlurarna..

De e glapp när man laddar också satt..

2009-06-09 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0