Besviken !

Det blir ett snabbt inlägg idag, måste packa det sista å så..

Igår var jag, erika, kalle, filip å bianca som kom senare ute, (:
Först så drog jag å erika hem till filip å kolla på " I taket lyser stjärnorna"  sen gick vi ut å då mötte vi Bianca <3
Hon har vart i Grekland å kom typ hem i Tisdags eller igår så de va häärligt å se henne igen, har skanat deej gmn <33

Som sagt så ska jag till Dalarna idag. Emelie å jag ska va klara vid fem för då ska va åka..
De tar sex timmar ( ! ) att åka så vi kommer vara framme runt tolv -.-
Kommer fan döööö !

Eftersom ingen fråga nåt på frågestunden så kan jag ju inte svara på några frågor..
* riktigt besviken * ..
Tror ärligt talat att jag ska sluta blogga..
Vad är meningen med den lixom.. de e ju bara jag som skriver å läser typ??

N får ha en bra midsommar ni som läser if..  puss å kram /  Anna


Kommentarer
Postat av: erika

Du oxå anna ;) <333

2009-06-18 @ 14:21:56
URL: http://eeerraas.blogg.se/
Postat av: mli

anna , såklart jag kmr ha det.. med dej (a) <3

2009-06-18 @ 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0