9/6- 09

jag vakna typ sju imorse pga att de kliar som fan i näsan å hade as ont i halsen :O -.-
Lixom skolavslutningsdagen ? -.-
I kyrkan gick de väll bra ?
Fick gå upp på scen två gnr, först miniänglarna å sen skolpoliserna..
fick två rosor å sen typ diplomer men så dum som mamma e så slarva hon bort diplomen ! -.-
Efter kyrkan gick klassen till klassrummet å åt tårta, å vi fick ett foto som håkan har tagit på klassen tsm med typ "hälsningar" från alla i klassen.. 
Sen fick vi biobiljetter (skolpoliserna fick de) ..   :D
Ska typ på bio med Erika nån dag ! (: <3
Efter skolan drog jag, emma, erika, emelie å Bianca till frittids..
Men bianca drog nästan direkt för hon ska till Greklandish å hennes flyg går typ sex satt..  :/ :(

Ojj, jag råka göra texten "fet" å de går inte å fixa (?) fett daaammmp !

Ikväll blire typ grillning å så på fritids.. 
vet inte om jag hinner blogga mer ida, får se..
Kanske inte på Torsdag heller för då blire eskilstuna (stavning ? ) zoo med fritids (erika)   :D <3
Ska bli skiit kuul ! (a)

Kommer kanske bilder ikväll från i helgen å så.. vet inte än ?

Måste dra, puss å kram / Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0