24/6-09

Yeeeesss, har fått lite mer färg på armarna, ryggen, magen å anstiktet (a)

Jag hade tänkt å gå ut på balkongen å sola men det är typ några arbetare på taket som spolar bort en massa smuts så det är " varning för nedfallande föremål"  ? -.-
Där rök den morgonidén..

Idag skulle jag erika å dessen gått på bio men erika hade inge häfte satt vi tänkte att dessans pappakunde sjutsa oss men han kunde typ inte..    där rök den idén också ?
Emelie frågade igår om jag ville bada idag men eftersom att jag visste ju inte då om jag skulle på bio eller inte så kunde jag inte svara på den frågan men skrev nyss ett sms till henne att jag kunde gå å bada så de blir nog bada idag igen !
Tredje gången gilt, heter det inte så ?
   
Imorgon drar jag till landet,  äntligen !
Ska sola å bada hela tiden ! (aaaa)

Ha en bra dag, pussar / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0