22/6-09

Äntligen  säger jag till solen !
De ska va varmt hela veckan, skönt !

Idag vaknade jag halv tio men hade tänkt å somna om. Men så hade Emma skrivit igår kväll att vi skulle mötas 11.00 ist för 12.00 så de va bara för mej att gå upp..

De va as kul på eriksdalsbadet.. Men jag frös typ skit mycke hela tiden ? :S
vi där i ungefär fem timmar sen drog vi hem.

Dalarna :
De va skiiit kul i dalarna (a)
Emelie å ja va upp till  fyra varje dag typ :D
Men vi hade otur med vädret för de regnade varje dag förutom igår när vi skulle hem ? -.-
orkar inte berätta så mycke men de va if kuul.. !
Berättar mer när bilderna kommer.. (:

Jag å Filip hade bestämt att vi skulle göra nåt imorn så vi ska typ vara ute å så..
Han ska ta med kalle å jag Emma, Bianca å Erika (a)
Ska bli kuuligt !

pussar / Anna


älskar dejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0