16/6-09

De är Tisdag å i övermorgon drar jag å Emelie till Dalarna !
Vi ska ha as kul !

Idag ska jag va med erika..   kanske Emelie. Jag fråga henne på sms om hon ville göra nåt med Erika å mej så vi får se när hon svarar..
Jag vet precis vad vi ska göra  ! (a)
Igår ville jag å erika bada men ingen av oss hade pengar :/
Men idag så sa jag till mamma att jag ville bada så jag fick en hundring..  ! :D
Så jag ska bjuda Erika på bad ?
låter inte de snällt ? (:

Igår träffa jag å erika Anna. E på kicks. Anna hade handlat citroner för hon skulle baka å jag å erika gick bara runt i centrum :/
När Anna berättade att hon skulle baka så blev jag å erika så sugna på att också göra de.. Då fråga anna om vi ville hänga med henne hem å göra de för de va ingen hemma hos henne å hon hade typ tråkigt..   
Så vi drog till henne å baka typ citron å blåbärsmuffins..  mumms ! :P
Men jag tyckte muffinsarna smaka skumt.. men jag hade ont i magen sen innan så de va kanske df.. ? : /
Efter vi bakat klart så va vi inne på datan å en halvtimme efter de ungefär så stack vi till centrum igen..
Jag berättade att jag ville se filmen Titanic för när vi hade ett arbete i skolan för ett tag sen så valde jag att skriva om Titanic men jag har aldrig sett filmen så de ville jag göra.. 
Då sa anna å erika att dom också ville de å att den va jätte sorglig ? : /
Eftersom att Erika hade den filmen så drog vi till henne å titta..
De hade rätt, den va sorglig :´(
Har ni sett Titanic ?  iså fall va tycker ni om den? (:


Filmen Titanic..  
Jag, Erika å Anna tycker Leonardo Dicaprio är jävligt  snygg, höhö (a)

Måste dra, puss / Anna

Kommentarer
Postat av: eeerraa :)

japp, snygging, fast han va snyggare när han va ung (a) <3333333

2009-06-16 @ 18:40:19
URL: http://eeerraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0