14/6-09

Vad ska man säga åt vädret ?  De har regnat i flera dagar nu, fan så jobbigt.. !
Iår var det den kallaste sommarinledningen på 50 ÅR! 


men vad ska man göra åt saken lixom ?

Igår var jag barnvakt med Emelie..  De va kuul (:
Idag vakna jag meeega tidigt..  kunde inte sova pga av regnet ? -.-
Drog till farsta med emelie vid halv ett (:
Kan man bli kär i kläder ? tro vad ni vill men jag blev kär i en tröja.. 
Den är ljusrosa så står det I ♥ cupcakes och i hjärtat så är det en muffins med hjärtan som strössel..  finaste tröjan EVER !
Ofc, jag köpte den !  den kostade bara 98 :-   :O
*stooolt*
Sen köpte jag lite annat också..   (;

När Emelie skulle köpa sitt efterlängtade mobilsmycke varte strömavbrott i hela stockholm typ..
Allt i farsta var släckt..  : / 
Först skulle de typ stänga alla affärer men då tändes allt igen :D 
Men så släcktes de igen -.-
Men så tändes de ännu än gång ! :D 
Emelie köpte sitt mobilsmycke sen stack vi hemmåt..  (: 

Juuuste, vi köpte kompis halsband också..   (a)  ^^

Imorn ska jag å erika göra nåt (: 
Vi hade tänkt å gå på bio men jag har inge häfte eller åkkort för åkkortet har pappa å mitt är slut satt... : / 
Men vi ska typ vara ute ist (?)  :P 
Får se hur de blir med den saken imorn ? =) 
Hur har din dag varit ?

Äre fett trött, REDAN ! ?? 
måste dra tjao / Anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0