hemma !

Äntligen hemma !  Fan så skönt (:

Dagarna på landet har gått fort men ändå sakta ? :/
Badade,solade å joggade  mest de första dagarna å har blivit brun på magen/bröstet, ryggen, armarna, ansiktet å benen (:
Jah hade riktigt jäävla tråkigt för ingen kompis var ute å ja hade verkligen ingenting att göra -.-
Men så i onsdags så smsade Emelie mej å fråga om hon fick komma till mitt land..  jag blev så jäävla glad ! (:
Hon kom redan på kvällen å tog sin hund med sejj :p
Kändes mycket roligare att va på landet när Emelie kom, hon räddade min vecka !
de kommer massa bilder när jag har tillgång till en annan data (:

Om ett par timmar typ så ska jag å emelie dra till hennes faster å grilla å imorn ska jag, Erika å Sara till stan, ska bli kuligt ! (: 


Ska typ dra till landet nån gång nästa vecka igen å emelie ska med då också (:

måste dra nu, puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0