Rubrik :)

Orkar inte plugga idag, gick in på datan ist höhö (a)
Träningen va if rätt okej/rolig idag, vi jogga först ett tag ( de va det ända tråkiga typ ), sen körde vi massa övningar å skit, sen tvåmål på slutet :)
Det var dessutom näst sista träningen idag, på fredag har vi avslutning med laget efter träningen, skönt !
Är det bara jag som tycker tiden går otroligt fort?
Det är nio skoldagar kvar
17 dagar te julafton
Och 68 dagar tills jag blir fjortiiis, om jag räknar rätt ?

Och i skolan idag så kom jag å Erika på att vi har hemkunskap nästa år i åttan, och i femman när vi hade de sist, så vart vi skit sura för att vi inte hade hemkunskap förens i åttan. Och nu, så står man här, i sjuan, och nästa år går vi i åttan. Helt sjukt !

Någon som håller med?

Nu ska jag kolla "mamma till en mördare", har inge bättre för mej, puss å godnatt <3


Kommentarer
Postat av: ansi

et är väll inte alls 68 dagar kvar tills du fyller år? Du fyller väl år i mars? Vilket datum??

2009-12-09 @ 15:09:33
URL: http://ansiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

5 mars ;)

2009-12-10 @ 20:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0