4/12

Sry för dålid uppdaterning, men har haft sjukt mycket å göra :/
Igår efter skolan va jag i farsta med erika å träffa några andra där oxå, köpte lite julklappar å sen drog jag å erika å hennes pappa å syrror te ikea å åt och lite sånt, så jag kom hem ganska sent plus att jag va tvungen att plugga satt han aldrig blogga igår. Idag vare först skola, sen drog jag och Sofia te tallis för att sälja tulpaner till klassresan i nian, de gick rätt bra :)
Efter de hade jag träning å sen har jag duschat och precis ätit, å nu kollar jag på idol (a)
ERIK ÄR BÄST !
Ska fortsätta kolla nu, puss <3


Kommentarer
Postat av: erika

haha, taaaack (TAR SÅKLART ÅT MEJ!! :D<33)

2009-12-04 @ 23:52:12
URL: http://eeerraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0