26.12.2009

Sry för verkligen säämsta uppdateringen men jag har inte orkat blogga :/
Idag va jag tvungen att vakna nio för jag å Bianca drog till stan vid halv tio, va där i typ några timmar, sen drog vi till högdalen igen, mötte upp sofia, å sen drog vi till farsta :)
Handlade jeans, en tröja och örhängen. Visar bild imorgon ;)
Imorgon ska jag möta Emma vid ett i farsta där hon bor, sen drar vi iväg till farsta centrum å kollar lite där, sen drar vi till emma där jag oxå ska sova. Skulle dragit till landet imorgon, men eftersom att jag ska sova hos emma nu så drar jag inte dit som tur är (a)

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan, nämligen fb. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0