tråkig blogg..

Oj, märkte nyss när jag kollade igenom min blogg att den ser ruskigt tråkig ut !
Har skrivit korta å tråkiga inlägg å inga bilder heller. Men jag gör så mycket dagarna så har inte hunnit eller haft lusten att skriva en massa..  men jag lovar ska skriva mer !
Imorn så kommer Emma, Bianca å Erika hem igen från kollot, har saknat dem as mycket så de ska bli kuuligt att få träffa de igen, :)
Men morgondagen ska spenderas med Sofia som kommer hem från landet idag.. :)
vi vet inte vad vi ska gör än men vi hittar väll på nåt antar jag ? <3
På tisdag ska jag nog mest ta det lugnt, kanske hitta på nåt med nån å sen fixa lite inför på Onsdag när skolan börjar igen.. :/
Man får verkligen passa på å njuta av de sista dagarna på sommarlovet nu..
aja, än så länge är de bara Söndag..  (:

pussar på alla !


jag å Emelie när vi var i dalarna, shiit, sommarn hade precis börjat då.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0