3/8

Hann inte blogga igår. Gick ut typ innan tolv å kom hem vid nio satt..
Dagen börja med att jag å Bianca drog te farsta..  köpte inge spec.
Sen när vi kom tbx så gick vi snabbt ut med hennes hund å sen gick vi till mej för att lämna några saker. Efter de va vi ute på min gård å typ gunga på en gungsak typ (A)  de va fett kuul för man sitter på varsinn sida av "gungsaken" och jag å Bianca väger lika mycke så den stod typ rakt hela tiden , haha xd
If, efter ett tag drog vi till erika för att vi tre skulle dra å träffa Andreas, Filip å Kalle.. 
De va inte så kuul.. vi gick typ bara runt å efter ett tag kom Emma å strax efter de gick Emma å Bianca hem å strax efter att dom gått så drog ja å Erika också.
Sen hände lite saker som jag inte har lust å ta upp här.. :/

Idag ska jag typ göra nåt med Erika. Hon ska/skulle dra å köpa saker till fiskarna dom har skaffat men hon ska typ övertala sin pappa att hon inte ska med..  (:  vi får se senare..
Imorn drar jag till Gävle så kommer typ inte hinna skriva nåt mer.. Kanske nåt inlägg där  (:
Annars blire ett inlägg på Lördag.

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0