Valborg

Som sagt är det studiedag idag, men då ska man väll sova länge  ?
Jag fattar inte varför jag aldrig alltid ska vakna tidigt..  -.-
Ajja (?) 
Idag ska jag if till landet (:
Jag trodde att vi skulle hem på Söndag men tydligen nt,  ?
De blir på Lördag (a)
Jag tyckte bara att det var bättre så jag sa inge till mamma haha..
Jag har inte kunnat sola så mycket för jag har vart med kompisar å så på landet men den här helgen har jag bestämt att jag ska sola if =)
Ikväll ska mamma jag å brorsan kanske  till en valborgseld.. om dom tänder på den.. ( haha, tänder på den. kan misstolkas (a)  )  Det har jö vart så varmt å typ inte regnat på minst tusen år (?) så de är typ skiit torrt på marken eller nåt.. jag vet inte :S

Har märkt att jag typ inte har några bloggläsare, (?)
Ingen skriver komentarer eller nåt..
Ska fundera på om jag ska ta bort bloggen..


Aja, måste dra..  har en bra valborg puss / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0