palla rubrik

Tiden går vääldigt fort, de är redan Tisda (?)
menmen..  nu sitter man här framför skärmen igen då, najjs ;) (a)
är typ förkyld, ont i halsen å typ ont i huvet -.- :(
men de skiter väll lilla jag i när de är så fiint väder ute :D
Idag ska jag kaaanske till farsta med min underbara lilla Sikirjah <333
De är egentligen träning kl 4, men jag får nt vara med eftersom att jag e förkyld :(
Å på Torsdag sak jag till landet för första gången i år också.. ska blii så jääävla skönt att komma ifrån högdalen ett tag asso :D
Ska bara koooppla av å fira pååsk med familjen å sånt, najjs :D

har typ inge å göra så jag gör det här ist :



Skolan;
Går du i skolan? - japp-.-
Har du någon gång skolkat? - ne :D  
Har du varit i skolan idag? - nepp, pååsklov (a)


 


Telefon/mobil
;
Vem ringde du senast? - ehm, har raderat telelistan så vet nt :/
Vem ringde dig senast?- nån jävler med dolt nr igår (?)
Vem sms:a till dig senast? - sikirjah
Vem sms:a du till senast? - Sikrijah


Övrigt;
Är du hungrig just nu? - nepp,
Vad åt du senast? - fukost
Vad är klockan nu? - 10.37
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu? - blogg.se, vvald.blogg.se :)


Sport;
Går du i någon sport? - ofc ;)
I så fall, vilken/vilka? - bäästaste sporten,  innebandy
Trivs du med den sporten? japp
Tycker du att den sporten är rolig? - skiiita kuul
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - oftast
Hur länge har du hållit på med den sporten? -ehm, jag började sen sluta sen börja igen, så typ 2 å ett halvt år



Musik
;
Lyssnar du på musik just nu? - nopp
I så fall, vilken låt för tillfället? -
Vad gillar du för musik? - rnb typ


Kläder;
Har du fler än 4 linnen? - japp
Har du fler än 3 jeans? - aa
Har du fler än 5 tröjor? - mm
Har du någon märkes väska? - aa,
Har du ReStErÖdS-trosor? - ehm, ne?
Har du en vit bh/topp? - ja,
Har du en svart bh/topp? - nepp 
Har du märkes jeans? - palla
Har du märkes tröja? - japp


Smink & Hår
;
Använder du mascara? - ja
Andväder du Wax? - nepp
Använder du kajal ? - nee
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volymspray? -  nepp
Använder du brunkräm? -  Japp


De va allt..  nej, nu ska jag ut i solen puss å kram skumbanan/ Anna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0