fucking pollen -.-

Just nu sitter jag å funderar på om jag ska vara med på träningen eller nt ??
Har ont i huvudet, näsan rinner å den kliar -.-
Jag vet inte ännu.. 
Vill så gärna vara med men...   : /


Annars känner jag mejj ganska glaad (:
När jag var på väg hem så märkte jag att det har blivit väääldigt grönt ute ??
På en helg lixom..
cooolish ! :D

Imorgon ska min klass å fyrorna <---  -.-             till stadsmuseet å läsa om " gamla Stockholm "  (?)
Hoppas de blir liite kuuligt if (:

Typ skit många har eller ska till gönan typ snart?
Har tänkt efter å tror ja ska dit typ med Sofia (:
Eller så väntar jag till senare i "vår"  typ.. så kanske ja åker med Erika å Emelie ist,
Få se hur det blir men dit måste jag if :D

Ska dit med skolpoliserna i maj eller juni också,
eller så var det i juli (?) (a) 

Aja, dit ska jag if (:

Nej fyy, känner mejj nt alls bra, Får ta en alvedon å skippa träningen idag helt enkelt,

måste gå
puss/ Anna



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0