Min Söndag (:

Idag när jag vakna så märkte jag att ett av mina marsvin typ lät skit konsitgt när hon andades.. Hon äter som hon ska å så med hon låter så konsitgt..
Jag har haft henne sen i ettan typ å de flesta tycker typ säkert...   men de är jö bara ett marsvin,
Ja.. Det är bara ett marsvin.. men jag har haft henne fan sju år i år å lixom då är de inte bara ett marsvin för mejj..  :´(

Jag försöker att inte tänka på det men de är så svårt å de förstör lixom min dag på ett sätt..  :( 
 
Menmen.. sånt e livet, Idag ska jag if vara med min underbara söötnos Sofia (: <3
Vi ska till stan (: (a) <3
Hoppas det blir kuuligt.. ! :)


Äälskar frågor så jag tycker vi tar det idag med :D  :


Favoritfärg: Har många (:
Favoritdjur: Marsvin :$
Favoritmat: tacos :D
Favoritdryck: öh, haha dricker typ bara mjölk å vatten :D
Favoritsysselsättning: vänner, datan/mobilen :P
Favoritplagg: vet inte
Favoritaffär: ingen aning hah
Har du glasögon/linser: nepp :)
Har du/haft tandställning: nää , har aldrig haft hål heller (a)
Hur gammal va du när du förlorade oskulden: .......
Har du haft sex idag:  nej
Äter du p-piller?: de klart, *hoost*
Har du mobil: kan inte leva utan
Vilken sort: Sony Ericsson
Vilken operatör: comviq kompis ;)
Hur många sms får du varje dag?: massor :)
Hur många telefonsamtal får du: bror på
Bästa tv-program: eftertexten :)  eller de är väll inge program.. ?  (a)  
Bästa film: har måånga..
Bästa reklam: ICA- reklamen :)
Är du slarvig eller pedant: nja, va rätt slarvig som liten.. men typ båda nu :)
Hur ofta damsuger du ditt rum: de är inte jag som gör, :D
Har du tänkt någon gång att du vill planera ett mord på någon: hah, vilken jävla fråga
Är du rasist: Nejj för i hevete!
Vem diggar du mest, Paris Hilton eller Britney Spears: Paris Hilton xd
Idol: Har ingen
Vad består din garderob av: monster ! 
Favorit plats: i ditt hjäärta *smickrande*   haha
Fordon: Bil,
Cafe: Äter aldrig på kafé
Brukar du titta på dig själv i spegeln: nejj, på bakrunden, fett dum fråga ?
Är du blyg?: njaa,
Är du omtänksam?: fråga kompisarna, hoppas det :)
Är du Smart?: öh, de den här frågan hoppar vi över ; )
Hur mycket pengar har du varje månad?: olika
Några piercingar?: öronen
Egen dator?: nejj -.-
Vilken svärdom använder du mest: föör många
Har någon av dina vänner barn?: det vet man aldrig (a)
Vill du ha barn: Ja
Kan du vissla?: Japp, men börjar bli dåålig :(
Tror du på horoskop: nje, vet inte
Vilken årstid gillar du mest: SOMMAR!
När hade du senast sex: Är nt byxmyndig


så där ja, har en bra dag / Anna


Kommentarer
Postat av: alexandra/din granne :)

Fin blogg! :) Kommentera gärna på min blogg, iaf på dagens fråga ^^ <3 hhhaaha

2009-04-19 @ 14:52:00
URL: http://summerchiild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0