jävla massa tankar .... ??

Imorse vaknade jag trött som fan-.-
För att jag kunde inte somna igrå kväll pga en jääävla massa tankar bara flöög runt i skallen på mejj(?)
Somnade typ 12 eller nåt men sen vaknade jag igen vid typ halv fem å då hände samma sak :O
Så jag låg typ halv vaken från halv fem till sju då mamma väckte mejj -.-
Faan om ajg inte kan sova inatt asså :S

Det var jö första skoldagen idag också efter lovet..   de kändes fan pissigt asso..
Hade vikarie på typ näst sista lektionen å typ alla skrek å fan allt, fick skit ont i öronen !

Annars vare en okej idag fast jobbig. Klockan fyra började if träningen åå de kändes faktiskt avkopplande å sköönt att                  få träna igen.. har inte tränat på typ två veckor (?) De var en kuulig träning å vi körde fotboll (a)
                                             haha, jag å Sofia va typ de ända som gjorde måål, bääst vi är asso (a) <3 hah, vi hade skiit kuul innan träningen började, typ jaga varandra å allt haha xd löööve u gumman ! <3  visst fan, vi har fått nån jävla fucking engelsakläaxa till på fredag e nog bäst att jag messar "hoost" pluggar på den nu för ja kommer typ ändå vara med kompisar hela veckan så...
                                                        
Puss å kraam / Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0