............

Ojj, har visst inte bloggat på ett tag (a)
Men har haft massa läxor å så.. har inte hunnit :S

Igår var jag på Annas fest, hon fyllde tretton (:
Vi hade kuuligt :P
Vi åt först mat, sen tårta sen skulle vi kolla på film.. 
Anna hade hyrt två filmer men bååda var hel konsiga.. så vi gick ut å gunga på en sån där kompisgunga ist..
Haha, fick fett ont i magen (a)
sen gick vi in på datan..  å sen så gick typ jag å Erika hem, vid nio för festen var sluut då.. :(

Idag ska jag hem till Erika å se på innebandufinalen (:
Haha, båda våra tränare kommer vara där : /
För asso erikas pappa är typ en av våra tränare kan man säga å Nisse är vår tränare åå båda kommer vara där :(  :)

Nej, nu orkar jag inte skriva mer, puss / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0