:(

faaan, råka radera inlägget..  -.-
aja, de e bara å skriva igen då :O

Imorse vakna jag av de där jävla stambytes gubbarna hos oss, de borrade på en av toaletterna som ligger precis vägg i vägg med mitt rum -.- 
faan ta lite hänsyn kl va jö bara kvart över 8 lixom !
menmen,
Fem min efter att jag vaknat kom mamma in i mitt rum å ba:
Idag ska vi till landet  !
kuk sugare också -.-
Vi som skulle dit imorn -.-
va fan finns de å göra på landet, bada! jippii, typ sex grader i vattnet..  nej tack !
Ska typ va med en kompis där ute som heter Sofia, hoppas de blir kuuligt if :D
de va ju skiit länge sen vi sågs, hoppas hon känner igen mejj (?)

Igår var jag jömsom sagt i farsta med emelie fast jag mådde bläää! :O
Men vi hade det kul kul if :D
läs hennes blogg, där står det mer om gårdagen (a)   www.hejjmli.blogg.se  :)

nu blire lite bilder (:


De e ju påsk snart så tyckte att de vare läge å fixa ett litet påskägg ( inte min bild )


Här har vi mitt lag (:   Bra bättre haisf96   (: <3


Sötaste i världen, Eika å Emelie (: <3


Emelie å jag, :D     mina skor e dom svarta å emelies deom rosa ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0