..

ojsan, har märkt att ja nt värkar vara en sån bra bloggare :/
men men..  (a)
Nu har jag if påsklov:D  de är skiit skönt :)
Idag ska jag typ hänga med på 94ornas match å titta med Erika å Emma. Hoppas de bli kuul :D

I fredags slutade vi 11 pga danskvällen dan innan. Efter skolan var jag med Erika å Emlie heela dagen.. vi var typ ute hela tiden å det var jääätte varmt å skönt väder ute, har våren äntligen kommit nu (?)
Vi var lite fottonördar å de här e en av bilderna vi tog :

den va nt stor men skit samma ;)

har inge att göra så jag gör det här :

skriv ditt namn med lillfingret : Anna
skriv ditt namn med armbågen : Anna
skriv ditt namn med foten : Anna
skriv ditt namn med hakan : ANNA
skriv ditt namn med tänderna : anna
skriv ditt namn med örat : <<<<<<<<<<  <
skriv ditt namn med näsan :ANNA   


Ehm, allt gick jö bra förutom de med örat(?) hmm         

Ne, nu ska jag fixa till mej, ska möra Erika å Emma typ snart :O
puss å kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0